• Close
     Nummer 1 lezersenquête
    Nummer 1 lezersenquête

    Omdat we ons graag verdiepen in onze lezers en het van belang vinden om te weten hoe ze tegen het product Nummer 1 aankijken, hebben we onlangs een internetlezersenquête gehouden. We legden de deelnemers vragen voor over onder meer vormgeving, keuze van artikelen, schrijfstijl en website. Met de resultaten wil de redactie het magazine objectief tegen het licht houden. Enerzijds om eventuele verbeterpunten door te voeren, anderzijds om zo dicht mogelijk aan te blijven sluiten bij de interesses van onze omvangrijke lezersschare. In totaal 509 mensen vulden de enquête in.

    Algemeen oordeel: 72 procent van de lezers is tevreden met Nummer 1, 25 procent zelfs zeer tevreden

    Nummer 1 lezersenquête

    Algemeen oordeel: 72 procent van de lezers is tevreden met Nummer 1, 25 procent zelfs zeer tevreden

    Omdat we ons graag verdiepen in onze lezers en het van belang vinden om te weten hoe ze tegen het product Nummer 1 aankijken, hebben we onlangs een internetlezersenquête gehouden. We legden de deelnemers vragen voor over onder meer vormgeving, keuze van artikelen, schrijfstijl en website. Met de resultaten wil de redactie het magazine objectief tegen het licht houden. Enerzijds om eventuele verbeterpunten door te voeren, anderzijds om zo dicht mogelijk aan te blijven sluiten bij de interesses van onze omvangrijke lezersschare. In totaal 509 mensen vulden de enquête in.

    De uitkomsten van de internetlezersenquête stemden ons zeer tevreden. Zo stelt maar liefst 48 procent van de geënquêteerden het erg op prijs om Nummer 1 te ontvangen. Een procentje minder vindt het wel aardig om het tijdschrift op de deurmat te vinden. Samen 95 procent. Het overgrote deel leest Nummer 1 grotendeels (41 procent), 152 van de 509 personen vrijwel helemaal. Ook de vernieuwde website valt in de smaak; 81 procent typeert deze als interessant. Inhoud (28 procent erg tevreden, 64 procent tamelijk tevreden), schrijfstijl (48 procent erg tevreden, 47 procent tamelijk tevreden) en vormgeving (52 procent erg tevreden, 43 procent tamelijk tevreden), drie voorname pijlers die het tijdschrift smoel en karakter geven, kunnen stuk voor stuk rekenen op een positieve waardering. Algemeen oordeel: 72 procent van de lezers is tevreden met Nummer 1, 25 procent zelfs zeer tevreden.
    We gaan ons zelf nu echter niet op de borst kloppen. Het is daarentegen wel prettig om de bevestiging te krijgen een goede koers te varen. En we gaan trachten de resterende drie procent die niet zo op ons magazine zit te wachten in de toekomst toch over de streep te trekken.
    We danken alle deelnemers voor hun inbreng, dat ze de moeite hebben genomen aan de hand van de internetlezersenquête een objectief oordeel over Nummer 1 te vellen. Die waardering belonen we met vier keer een geldbedrag van 25 euro. De gelukkigen zijn:

    1) Frans Dambacher - Steyl
    2) Lily Klaasse - Maastricht
    3) Tiny Konieczny-Linders - Heerlen
    4) Marita Crijns - Maastricht

  • Close
    Natalie Today Communie Collectie 2021
    Natalie Today Communie Collectie 2021

    In een relaxte sfeer op zoek naar die leuke nieuwe outfit of dat ene speciale item voor die bijzondere dag. Het uitzoeken van bijvoorbeeld een communiejurk moet al een feest zijn.

    Vanaf 18 december in de winkel
  • Close
    ‘We maakten ons al langere tijd zorgen om de dalende printabonneecijfers’
    ‘We maakten ons al langere tijd zorgen om de dalende printabonneecijfers’

    Op 31 december 2020 eindigt, na 37 jaar samenwerking ofwel 365 edities, de verbintenis tussen ons magazine en Mediahuis Limburg, de uitgever van De Limburger. Voor u als lezer en abonnee van de krant betekent dat concreet dat Nummer 1 met ingang van het nieuwe jaar niet meer samen met het dagblad bezorgd zal worden.

    Nummer 1 en Business Post slaan handen ineen
  • Close
    Ingehaald door de actualiteit
    Ingehaald door de actualiteit

    Aangezien de deadline van de laatste editie van tijdschrift Nummer 1 (uitgave 365, december 2020/januari 2021) plaatshad vóór de toespraak van maandag 14 december door minister-president Mark Rutte, komt bij diverse artikelen, columns en advertenties de inhoud niet meer exact overeen met de actualiteit. Een ingrijpende lockdown was niet wat directie en redactie op het moment van het ter perse gaan van het magazine konden voorzien. Onze excuses voor het feit dat de content deels is ingehaald door de actualiteit.

    Lockdown
  • Close
    Voorwoord januari 2020
    Voorwoord januari 2020

    Tja, hoe moet je 2020 resumerend omschrijven? Geen beginnen aan. Daarom laat ik die terugblik mooi voor wat ie is. De blik vooruit, de schouders onder een nieuw jaar. Bovendien een bijzonder en uitdagend jaar voor ons tijdschrift, waarin we andere paden zullen bewandelen. Het touwtje dat Nummer 1 jarenlang verbond met De Limburger wordt doorgeknipt. In de basis verandert er echter nauwelijks iets. U leest er verderop in deze uitgave meer over.

    Bladmanager Daniëlle Vranken
Meer ladenMEER NIEUWS LADENMeer laden
Nummer 1 Leden Inlog

U kunt hieronder inloggen om deel te nemen aan onze lezersacties.