• Aantrekkelijkste Werkgever Helwig blijft producten en diensten vernieuwen
  • De weg naar het ultieme doel
  • Eén met de zaak
  • Maak je eigen New York of gepersonaliseerde tapasplank
  • Ich liebe das Leben
  • Aantrekkelijkste Werkgever Helwig blijft producten en diensten vernieuwen

    Helwig Timmerfabriek is in bijna negentig jaar uitgegroeid tot dé partner in de bouw. Met de slogan Samen. De Toekomst zet het Geleense familiebedrijf in op samenwerking, voortdurende vernieuwing en verbetering van houten kozijnen met hun prestaties. Neem nu het duurzaam geproduceerde hout dat gebruikt wordt voor kozijnen; dat combineert hetgeen waar Helwig voor staat: duurzaamheid, energiebesparing en ontzorgen. Deze meerwaarde wil Helwig graag als partner delen. ‘Van advies, productie tot montage. Helwig ontzorgt klanten volledig tot en met onderhoudsconcepten toe.’

    Lees verder
  • De weg naar het ultieme doel

    In de feestmaand december is rijmen en dichten iets waar veel mensen mee bezig zijn. Vooral om hun sinterklaas- en kerstcadeautjes te ondersteunen met een meestal leuke en aangename boodschap. Een boodschap waar de ontvanger en de andere aanwezigen zich op het moment dat het wordt voorgedragen in herkennen.

    Lees verder
  • Eén met de zaak

    Op het schoolplein sloeg de vonk over. En na wat kleine omwegen stapt het koppel samen in de zaak en lopen werk en privé naadloos in elkaar over. Hij en zij van Omsels Slaap- en Woonadviseurs in Panningen: John (46) en Kim (44) Omsels.

    Lees verder
  • Maak je eigen New York of gepersonaliseerde tapasplank

    Wil je van dit schilderij een eigen tapasplank maken? Dat kan. In januari en februari hebben we namelijk een tijdelijke actie. Wat kun je verwachten?

    Lees verder
  • Ich liebe das Leben

    Dat staat als een paal boven water wanneer je in het lachende gezicht van Marleen kijkt. Hier staat een vrouw die van het leven houdt, de kansen grijpt die er voor haar zijn weggelegd. Marleen Rutten uit Hunsel, ook wel de Helene Fischer van Limburg genoemd.

    Lees verder

Nummer 1 Nieuws

  • Close
    Samen Zuid-Limburg laten groeien
    Samen Zuid-Limburg laten groeien

    Om de kwaliteit van haar financiële dienstverlening te versterken en als toekomstbestendige bank dichtbij te blijven, gaan Rabobank Westelijke Mijnstreek en Rabobank Maastricht en Omstreken met ingang van 1 april 2019 samen verder als Rabobank Zuid-Limburg West. De Rabobanken Centraal Zuid-Limburg en Parkstad Limburg gaan ook samen verder en doen dit vanaf 1 maart onder de vlag van Rabobank Zuid-Limburg Oost. “Door onze krachten te bundelen zijn we klaar voor de toekomst en blijven we twee ijzersterke banken voor onze klanten, leden en medewerkers”.

    Van vier naar twee krachtige Rabobanken in Zuid-Limburg.
  • Close
    De weg naar het ultieme doel
    De weg naar het ultieme doel

    In de feestmaand december is rijmen en dichten iets waar veel mensen mee bezig zijn. Vooral om hun sinterklaas- en kerstcadeautjes te ondersteunen met een meestal leuke en aangename boodschap. Een boodschap waar de ontvanger en de andere aanwezigen zich op het moment dat het wordt voorgedragen in herkennen.

    Limburg beweegt met Arnold Vanderlyde
  • Close
    Voorwoord januari 2019
    Voorwoord januari 2019

    Exact vandaag, met het verschijnen van de laatste editie van tijdschrift Nummer 1 deze jaargang, ervaren we het fenomeen winterpunt. Oftewel de kortste dag annex langste nacht op het noordelijk halfrond, het begin van de astronomische winter.

    Bladmanager Daniëlle Vranken
  • Close
    Win een een kanotocht over de Roer
    Win een een kanotocht over de Roer

    Waterpanel Noord is een samenwerkingsverband van vijftien Limburgse gemeenten, Waterschap Limburg (WL), Waterschapsbedrijf Limburg (WBL) en Waterleiding Maatschappij Limburg (WML). Met de publiekscampagne Doekie, nee, niet in de wc! willen deze partners in de waterketen mensen bewustmaken van de problemen die door de wc gespoelde doekjes veroorzaken.

    Dus: Doekie, nee, niet in de wc!
  • Close
    Heerlense dames beklimmen hoogste berg van Afrika om duizenden oorlogskinderen te helpen
    Heerlense dames beklimmen hoogste berg van Afrika om duizenden oorlogskinderen te helpen

    Rachelle van den Brink en Gwen Huntjens uit Heerlen zijn de pittige uitdaging aangegaan: in januari beklimmen zij de Kilimanjaro. Met deze actie halen ze zoveel mogelijk geld op om oorlogskinderen te helpen. De Kili-Challenge van War Child duurt tien dagen, waarvan Rachelle en Gwen zeven dagen op de hoogste berg van Afrika (5.895m) doorbrengen.

    Het is dit jaar de vijfde keer dat War Child de Kili-Challenge organiseert
Meer ladenMEER NIEUWS LADENMeer laden
  • Kirchroa
    Kirchroa

    Deze keer heb ik gekozen voor Kerkrade, een stad met een geschiedenis die tot heden nog zichtbaar is. Ook bij dit schilderij was het weer een uitdaging. Wat laat ik zien en wat laat ik weg? Ik vond dat de abdij Rolduc en het gemeentehuis er sowieso op moesten. De mijnen, GaiaZOO en d’r Joep ook. Uiteindelijk ben ik tot dit resultaat gekomen. Een combinatie van geschiedenis en het heden.’

    Wilt u dit bijzondere doek bij u thuis aan de muur? Speciaal voor de lezers van Nummer 1 is het werk verkrijgbaar. U kunt Kirchroa bestellen via de webshop van Nummer 1.

    Exclusief | Kunst
  • Contactgegevens

    Postbus 26, 6122 AA Born
    telefoon: 046 4810222
    info@nummer1.nl

    Colofon

Nummer 1 Leden Inlog

U kunt hieronder inloggen om deel te nemen aan onze lezersacties.